הגברה לתערוכה

הגברה לתערוכה

בתערוכות ובתצוגות יש מוצגים מגוונים שאנשים מגיעים במיוחד כדי לצפות. פסלים, תמונות, ספרים, עתיקות, מדליות, תערוכות יפות הן ללא ספק חגיגה לעיניים. אך מלבד אותם מוצגים שרואים בעיניים, יש גם משמעות למה ששומעים באוזניים. אז מדוע בעצם צריך הגברה לתערוכה? זה נחוץ למשל כאשר חלק מהמוצגים הינם אור קוליים. זה נחוץ גם מכיוון שבתערוכות שונות נהוג להשמיע מוזיקת רקע לרווחת המבקרים. בנוסף, בתערוכות גם נוהגים לערוך כנסים וגם לכך צריך הגברה ייעודית. לטקס פתיחה או סיום, למתן ברכות או הוקרה – לכל זאת ועוד צריכים הגברה. 

חשוב לדעת על הגברה לתערוכה 

את ההגברה לתערוכה צריך להתאים לאופי התערוכה, המוצגים, מבנה החלל. זו הגברה מסוג אחד אם מדובר בתערוכה מצומצמת והגברה מסוג אחר אם מדובר בתערוכה מאוד רחבת ידיים. בעזרת ההגברה ניתן להעניק למבקרים הוראות והנחיות, לכבד מרצים, לעדכן לגבי פתיחה של אירוע מסוים או להודיע על שעת הסגירה המתקרבת. 

עוד חשוב לדעת על הגברה לתערוכה אלה אותם היבטים ארגוניים כגון – היכן למקם את הרמקולים וכמה רמקולים בכלל צריך או האם יש צורך במגברים ואיך לארגן חיבורים לחשמל. לאור זאת, חשוב להזמין מבעוד מועד חברה אשר מתמחה בהכנת הגברה לתערוכות וכנסים. יש צורך באנשי מקצוע בעלי ניסיון רב, כגון סאונדמנים, טכנאים ומתקינים, שידאגו להעביר את הכבלים, לבצע את כל החיבורים והבדיקות הנחוצות ולמקם את הרמקולים או המיקרופונים בדיוק במקומות הנכונים. 

לפרטים צרו קשר בוואטסאפ או במייל

תערוכות יכולות להתקיים בתוך אולמות סגורים או במקומות פתוחים. גם על כך יש לתת את הדעת כאשר מתקינים הגברה. לסיום, אתם בוודאי רוצים לדעת מתי כדאי להזמין את חברה ההגברה והמתקינים? בשל הצורך להכין את התשתית ולהתקין את כל הדרוש, מומלץ לפנות לחברה הגברה מקצועית ואמינה, זמן מספיק לפני שמתכננים לפתוח את התערוכה לקהל.  

צרו קשר במייל או בוואטסאפ

דילוג לתוכן