חברת תאורה והגברה לאירועים

גורמים המשפיעים על מחיר ההגברה והתאורה לאירועים-

המחיר להגברה ותאורה משנה מאירוע לאירוע ומשתנה לפני המפרט הטכני לאירוע. המפרט הטכני יהיה נגזרת של אופי המופע או האירוע, המקום והתקציב. חשוב לבוא מוכנים לעבודה מול ספק הגברה ותאורה או מול חברת הפקה הטכנית כאשר אתם יודעים את התשובות לשאלות הבאות, חלק מהשאלות תוכלו לקבל תשובות מבעלי המקום או מאיש התחזוקה.

מה יהיה כמות הקהל באירוע?

כמות הקהל תשפיע על הרבה מאוד פרמטרים במפרט הטכני לדוגמא: גודל מערכת הגברה וסוגה, גודל הבמה, כמות התאורה לאירוע וכן דרישות הבטיחות והאבטחה שתידרשו מהמשטרה או מגורמים אחרים כגון המקום המארח או חברת הביטוח.

האם האירוע יהיה בפנים או בחוץ?

גם כאן, אם האירוע יהיה בפנים או בחוץ ישפיע באופן מהותי על הדרישות הטכניות באירוע. הגברה בחוץ תהיה שונה מהגברה בפנים היות והאקוסטיקה תהיה שונה לגמרי. מבחינת תאורה ייתכן ותידרשו להאיר לא רק את הבמה אלא גם את דרכי הגישה והאזור מסביב כדי שהקהל יוכל לראות. כמו-כן אירוע בחוץ יכול להיות מושפע ממזג האויר ועוד אי אלו הגבלות שחשוב להיערך אליהם מראש.

האם יש גישה נוחה עם רכב מסחרי עד מקום האירוע? יש מדרגות או קושי אחר בהגעה?

בין אם אתם מביאים רק הגברה ותאורה לאירוע או במות מחסומים וכיוצ”ב מדובר על ציוד רב עם משקל גדול ולכן הספק יצפה שתהיה לו גישה עד מקום האירוע עם המשאית או הרכב המסחרי שלו. במידה ואין גישה כזאת חשוב להיערך ולהודיע על כך מראש על מנת שהספק יוכל להביא כח אדם נוסף שיעזור להביא את הציוד לייעד.

האם יש חשמל במקום? אם כן, האם מדובר על תלת פאזי ואיזה סוג חיבורים קיימים?

במידה ואין תשתית חשמל במקום תידרשו להביא גנרטור לאירוע, סוג הגנרטור והקיבולת שלו משתנים מאוד בהתאם לדרישות החשמל באירוע, לכן חשוב להתייעץ ולשאול את כל הספקים שמגיעים מה צריכת החשמל הדרושה לציוד שלהם.

מה אורך האירוע? מתי הציוד צריך להיות מוכן?

כמות השעות יהיה חשוב ביותר בזמן הצעת המחיר וכן עמידה בלו”ז שנקבע תמנע תשלום קנסות לספקים על שעות נוספות, לכן חשוב להגדיר מראש צפי ראלי לכמות השעות הסביר שייקח מרגע ההגעה ועד הפירוק הסופי.

מתי האולם יהיה זמין להכנות לקראת האירוע?

ייתכן ותצטרכו גמישות הן בהרכבה והן בפירוק, ייתכן שחברת ההגברה ותאורה או חברה לבניית הבמות ירצו לבצע את ההקמה יום לפני או לבצע את הפירוק יום אחרי מסיבות נוחות. אם האירוע נגמר מאוד מאוחר ייתכן והם יירצו לבצע את הפירוק למחרת על מנת שלא לגלוש לשעות נוספות.

אז מה המחיר להגברה ותאורה ? 

כמו שהבנתם יש מגוון מאוד רחב של צרכים דרישות והגבלות של כל מקום ואירוע וכל הדברים האלה נלקחים בחשבון בתמחור אירוע. אבל אם הגעתם עד לכאן לא נשחרר אתכם בלי לתת לכם טווחים של מחירים להגברה ותאורה לאירוע.

אירוע עד 600 איש  – הגברה לאירוע יכול להתחיל ב1,800 ₪ לאירוע קטן ולהגיע עד כ3,000 ₪ להגברה מורכבת להרכב מוזיקלי. אם תצטרכו תאורה לאירוע יש להוסיף 1,000 ₪ – 3,000 ₪ בהתאם לדרישות התאורה. מסך מקרן יעלה 1,000 ₪  – 2,000 ₪ נוספים בהתאם לסוג המקרן וגודלו.

אירועים גדולים יותר יכולים לעלות מ4,000 ועד עשרות אלפי שקלים.

מחירים נוחים אצלנו באיזי סאונד

לסיכום : חשוב לעשות שיעורי בית לקראת האירוע ולחשוב על כל השאלות האלו (ועוד), אתם מוזמנים להתייעץ איתנו- חברת איזי סאונד לקראת האירוע שלכם, ונשמח אף להגיע למקום לפני ולעשות סיור בשטח על מנת לוודא שלא יהיו הפתעות ביום האירוע.

השירותים שלנו

צרו איתנו קשר

גלריית תמונות

מלאו פרטים וארגון האירוע שלכם עובר לידיים טובות

תודה שיצרת איתנו קשר

אנחנו נחזור אליך בהקדם כדי לתכנן לך ארוע בדיוק כמו שחלמת.