אירוע בטבע

כמה עולה חתונה בטבע

התארסתם? מזל טוב!! מתלבטים איפה לעשות את החתונה? אתם רוצים חתונה שהאורחים לא ישכחו? אומנם חתונה בטבע לא מתאימה לכל זוג, אבל אם אתם זוג שאוהב מקום פתוח, חתונה בטבע זה הדבר בשבילכם ריכזנו לכם פה את כל המחירים כדי שתוכלו להבין כמה עולה חתונה בטבע. 

מה יותר יקר חתונה באולם או חתונה בטבע?

אז טווחי המחירים תלוים בכם, במה תעדיפו להשקיע, אבל אם אתם רוצים חתונה ברמה אקסלוסיבית, לפי המחקר והניסיון שלנו, זה יעלה לכם קצת יותר מאולם רגיל ונסביר גם למה.

אולם רגיל לוקח לכם בין 200-350 שקל למנה, מחיר לא זול, אבל הוא מביא לכם בנוסף לזה גם מקום, תשתיות, תאורה, שירותים, מיזוג, חדר חתן וכלה, מקומות ישיבה מכובדים, חניה, ממש כל מה שצריך לחתונה. כשעושים חתונה בשטח, הקייטרינג לוקח לכם בין 100-200 שקל (תלוי במה תבחרו) ואתם צריכים לדאוג לכל השאר. 

חברת הפקה לחתונת שטח האם זה שווה?

אז מה כדאי? לסגור ולתכנן הכל לבד או לתת לחברת הפקות להפיק לכם את החתונה. שוב הכל תלוי בכם. אנחנו חברת הפקות איזי סאונד, עוסקים בהפקת אירועים כבר למעלה מ20 שנה, יש ברשותינו את כל הספקים. ברגע שיש לנו תאריך, אנחנו יכולים לסגור את כל הספקים הכי מקצועיים לחתונת שטח תוך מס' שעות. זה המקצועיות שלנו. בנוסף מאחר ואנחנו חברת הפקות, הספקים שאנחנו עובדים איתם לוקחים לנו פחות כסף מאשר ללקוח רגיל. חברת הפקה דואגת לכם להכל, מה שרצו יהיה וברמה הכי גבוהה ובכמה שפחות כאב ראש מצידכם.

מצד שני אתם יכולים לסגור את הכל בעצמכם, אז באמת תחסכו את העלויות שתשלמו לחברת ההפקה, אבל אז זה דורש מכם הרבה הכנות ותכנונים. לא כל אחד בנוי לתכנון עצמי של חתונת שטח. לא כל אחד מצליח לחשוב עד לרמה הקטנה לחתונת שטח מושלמת. 

מה העלויות לחתונה בטבע?

הכל זה תקציב. כמה אתם רוצים להשקיע בחתונה שלכם. האם אתם רוצים לכסות את החתונה או אפילו להרוויח ממנה. האם אתם יודעים בערך כמה האורחים שלכם יכסו את החתונה. 

כל העלויות תלויות בכם, יש זוגות שיעדיפו להשקיע במשהו מסויים בעוד שאחרים יעדיפו שלא. ריכזנו לכם פה את טווחי המחירים אתם תעשו את החשבון שלכם במה אתם מעדיפים להשקיע יותר ובמה פחות. כל הדברים שציינו פה הם דברים חובה לחתונת שטח מוצלחת.

עלות אספקת חשמל לחתונה בטבע

חתונה בשטח דורשת גנרטור גדול שיחזיק את כל צריכת החשמל שתשתמשו. אז קודם יש לברר מה צריכת החשמל שכל ספק צריך בשביל השירות שלו. לדוגמא כמה חשמל הדיג'י/הלהקה צורכים הציוד שלהם, זה מידע שהם יודעים. בנוסף יש לדעת שלחתונה בשטח לוקחים בדרך כלל גנרטור רזרבי במקרה והגנרטור מפסיק לעבוד. חברת ההשכרה של הגנרטור מספקים גם שירות של פריסת חשמל במקום. טווח מחירים בין 2,500-6,000 ש"ח.

עלות תאורה לחתונת בשטח

חתונה בשטח דורשת תאורה חזקה, יש להשכיר פרוז'קטורים וגרילנדות המתאימות לשטח החתונה. יש לפרוס את התאורה בכל שטח החתונה, אתם רוצים שהמקום יהיה מואר מספיק. חברת ההשכרה דואגת לפרוס את התאורה במקום. טווח מחירים בין 2,00-4,000 ש"ח.

עלות שירותים ניידים לחתונת שטח

יש להשכיר שירותים ניידים לחתונה בשטח, לרוב משכירים תאי שירותים לבנים ולבנות בנפרד. מספר תאי השירותים תלוי בכמות האורחים שיש לכם. חברת ההשכרה מגיעה ומציבה את השירותים במקום שתבחרו והם דואגים גם לחיבור למים עבור השירותים. רוב החברות יוכלו להשכיר לכם גם מים למטרות אחרות. טווח מחירים בין 2,000-5,000 ש"ח.

מים לכל שימוש בחתונת טבע

ברוב המקומות קיים חיבור למים, במקרה ולא יש לדאוג למים לשימוש במטבח, לרחיצת ידיים ועוד. יש להשכיר מיכלי מים לפי גודל החתונה, החברה ממנה תשכירו ידאגו להנגיש את המים למקומות הרצויים. טווח מחירים בין 1,500-3,000 ש"ח.

עלות הגברה לחתונה בטבע

הגברה לחתונה בשטח דורשת ציוד מיוחד. מאחר והחתונה בטבע היא בשטח פתוח צריך מערכת הגברה שונה מחתונה באולם. יש לוודא מול הספק שהציוד שלו מתאים לשטח, שישמעו טוב את המוזיקה ואת הרב בחופה ועוד. בנוסף לרוב חברת ההגברה אחראית גם על מסכים, יש לוודא מולם שההקרנה מתאימה לשטח. לרוב הדיג'י/הלהקה יבואו עם ציוד הגברה. טווח מחירים בין 8,000-15,000 ש"ח. מוזמנים להסתכל באתר שלנו, מה משפיע על המחיר של תאורה והגברה לאירוע.

במות לחתונה בטבע

יש לדאוג לבמות לחתונה בטבע. במה אחת לחופה, חופה בגובה הקהל לא מאפשרת לכולם לראות את המתרחש מה שיוצר באלגן ודיבורים. במה לחופה היא דבר הכרחי. יש לוודא מול החברה המקימה את הבמה כי הם עובדים עם תקני ביטחון. יש להקים במה נוספת לדיג'י/להקה.

טווח מחירים בין 2,000-5,000 ש"ח.

כמה עולה חניה לחתונת שטח 

לחתונה שלכם מגיעים הרבה אנשים יש לדאוג לחניה ואף לסדרנים. מאחר והחתונה בשטח אין חניות מסומנות, קודם יש לבדוק שיש שטח מתאים לחניה, שאין בורות בשטח ושהשטח מספיק גדול. לעיתים נצטרך לסדר את השטח שיתאים לרכבים. ויש לוודא שהאורחים יחנו בצורה נכונה, כדי שהמקום יתאים לכלל האורחים. טווח מחירים בין 1,000-2,500 ש"ח.

עלות השכרת ציוד לחתונה בשטח

יש להשכיר שולחנות וכסאות על פי מספר האורחים ואף יותר. ישנם סוגים רבים של שולחנות וכסאות, אתם צריכים לוודא כי הכסאות והשולחנות מתאימים לשטח. יש להזמין מספר גדול יותר של שולחנות וכסאות במקרה ויבואו אנשים שלא אישרו את הגעתם, דבר זה תמיד מתרחש בכל חתונה ויש להתארגן לזה בהתאם. כדי ליצור אירוע בטבע ברמה גבוה ניתן להשכיר גם פינות ישיבה ואף בר וכסאות בר. יש להשכיר גם שולחנות מתאימים לקבל פנים ושולחנות מתאימים. במקרה הצורך יש להשכיר גם כסא כלה. לרוב חברה שתשכיר לכם כסאות ושולחנות ישכירו לכם גם את המוצרים הנ"ל. טווח המחירים הוא גדול מאוד וקשה לאמוד אותו, ממש תלוי בכל ציוד שתקחו. בין 5,000-40,000.

מיזוג לחתונת טבע

כמובן שחתונת טבע אי אפשר לקיים בחורף, אך אם אתם מקיימים אותה בזמן שעוד טיפה קר יש לדאוג לפתרונות חימום. או לחילופים חתונת טבע בקיץ יש לדאוג לפתרונות קירור. טווח מחירים בין 2,000-6,000 ש"ח.

חדר חתן וכלה בחתונת טבע

לא פעם ולא פעמיים שמענו על זוג שארגן חתונה בטבע ושכח לדאוג לעצמם למקום נורמלי. יום החתונה הוא יום עמוס גן לחתן ובטח לכלה. חובה לדאוג למקום לחתן והכלה בו יוכלו להיות כשיגיעו למקום החתונה. אחרי יום ארוך של התארגנות וצילומים החתן והכלה צריכים מקום להתארגן ולנוח רגע לפני החתונה. בנוסף אחרי החופה לתת להם מקום שבו יוכלו לאכול ורגע להירגע. לרוב שוכרים קראוון נגרר למטרה זו. טווח מחירים בין 1,500-2,500 ש"ח כולל הובלה. 

עלות קייטרינג לחתונה בטבע

העלויות משתנות לפי בחירתכם, לפי האיכות אותה תרצו או הכשרות. יש לוודא מול הקייטריג איך הם דואגים להשאיר את אוכל חם למרות שהחתונה בטבע. בנוסף יש לוודא מולם מה הצרכים שלהם, גישה למים, שולחנות מסוימים "למטבח", שולחנות מסוימים לקבלת פנים ועוד. טווח מחירים בין 100-200 ש"ח למנה. 

יש דברים שצריך לכל אירוע בשטח בלי קשר לכמות האורחים, כלומר המחיר שלהם לא ישתנה בין אם זאת חתונה של 50 איש ובין אם זאת חתונה של 400 איש. 

אז אומנם העלויות לחתונת שטח הן רבות, אך חתונה בטבע תעניק לכם ולאורחים שלכם חוויה בלתי נשכחת.  

השירותהציודהמחיר
אספקת חשמלגנרטוגר+גנרטור רזרבי. בנוסף פריסת חשמל.2,500-8,000 ש"ח
תאורהגרלנדות ופרוגקטורים 2,00-4,000 ש"ח
שירותים ניידיםשירותים כימים או קראוונים של שירותים2,000-5,000 ש"ח
אספקת מיםמים לכל מטרה 1,500-3,000 ש"ח
הגברההגברה, מסכים והקרנה, תאורה למסיבה8,000-15,000 ש"ח
במותבמה לחופה ובמה ללהקה/דיג'י 2,000-5,000 ש"ח
חניהסידור החניה + סדרנים1,000-2,500 ש"ח
ציוד לחתונהכסאות, שולחנות, חופה, בר, כסאות בר, שולחנות לקבלת פנים, פינות ישיבה, כסא כלה, צלחות, כוסות, סכום ועוד..5,000-40,000 ש"ח
מיזוג לחתונה על פי העונותמצננים, מאווררים, פטריות חימום ועוד2,000-6,000 ש"ח
חדר חתן וכלהקראוון נגרר, הובלה + הצבה1,500-2,500 ש"ח
קייטרינג אוכל לקבלת פנים, מנה ראשונה, מנה שנייה, קינוח 100-250 ש"ח למנה

אחרי שקראתם והבנתם שחתונת שטח דורשת הרבה תכנונים ותקציבים ולא בהכרח יותר זול מאולם, אנחנו חברת הפקת אירועים איזי סאונד, כאן לרשותכם מוזמנים ליצור איתנו קשר להתייעצות על ניהול תקציב, בחירת מקום נכון, תכנון השטח בצורה נכונה, ספקים מתאימים לחתונת טבע ועוד. אנחנו פה בשבילכם לכל מטרה. נוכל לתת לכם גם שירות יעוץ ותכנון וגם שירות בפועל. 

השירותים שלנו

צרו איתנו קשר

גלריית תמונות

מלאו פרטים וארגון האירוע שלכם עובר לידיים טובות

תודה שיצרת איתנו קשר

אנחנו נחזור אליך בהקדם כדי לתכנן לך ארוע בדיוק כמו שחלמת.