הפקת אירועים לחברות הייטק

חברות הייטק הן מנהיגות בעולם הטכנולוגיה והחדשנות, ולכן, יום אירוע עבורן אינו רק פגישה עסקית, אלא גם הזדמנות ליצירת חוויה מותאמת אישית ומעוררת השראה. בחברת איזי סאונד, אנו מתמחים בהפקת אירועים מותאמים לחברות הייטק, אירועים שלא ישכחו בקרב העובדים, אירועים שהמשתתפים מרגישים שמעריכים אותם.

אירוע המתאים לחברה שלכם

אנו מבינים שכל חברה ייחודית ולכן, אנו מתאימים את כל אירוע לפי צרכי החברה והקהל היעד. מתחילים בהבנה מה החברה רוצה, בהתייעצות איתכם מבינים מה דרישות האירוע והמטרות העסקיות, ובונים עבורכם תוכנית אירוע מקצועית. אחרי הישיבה אנחנו מתקדמים לתכנון האירוע, חברתינו עובדת עם הספקים הכי מקצועיים שיש בשוק, וככה מתחילים להוציא לפועל את האירוע שלכם.

יצירתיות זה שם המשחק

כדי שאירוע יהיה מיוחד, כזה שמדברים עליו הרבה זמן, צריך לחשוב בצורה יצירתית ומיוחדת ובנוסף לתכנן את האירוע עד לפרטים הכי קטנים. בשביל זה אנחנו פה, המקצועיות שלנו זה השקט שלכם, כל אחד והמקצוע שלו, אנחנו חברת איזי סאונד עורכים אלפי אירועים לחברות הייטק, ובכל פעם משתדלים לחשוב מחוץ לקופסא ולערוך את האירוע ברמה הכי גבוהה שיש, ככה שכל הפרטים מתוכננים בקפידה – ממערכות הגברה ותאורה, דרך עיצוב ואווירה, ועד לבחירת תכנים, פעילויות ופרטים לוגיסטיים.

מיקום לאירוע עובדים ומשפחות של חברות הייטק

מיקום האירוע הוא מרכיב חשוב בתכנון אירוע, יש לבחור מיקום שיתאים למטרות האירוע, אירוע שמטרותיו הן עסקיות נעשה באולם כנסים לחברות הייטק. לעומת זאת אירוע שמטרתו היא הנאה ובידור נרצה לעשות במקום המאפשר זאת, יש בתי מלון המאפשרים לערוך אירוע לחברות הייטק, קנטרי בערים מסוימות שמאפשרים גם אירוע כזה.

ניהול התקציב לאירוע בחברת הייטק

ניהול תקציב נכון מביא להצלחה הכוללת של האירוע, אז לפני שמתחילים לרקום חלומות ורעיונות השלב הראשון הוא לנהל את התקציב המוקדש לאירוע.

טכנולוגיה וחדשנות

בחברתנו, אנו משלבים טכנולוגיות מתקדמות כדי להעניק לאירועים שלך חוויה ייחודית ומרתקת. ממערכות הגברה חכמות, ומערכות הגברה פשוטות. לרוב אירועי חברה אנחנו ממליצים להביא מדונות על מנת להקל על המנחה. מדונות הן רמקול המחובר לגוף ומאפשר לדובר להסתובב בחופשיות על הבמה, וכך יש לו גם ידיים חופשיות. בנוסף באירוע חברה אנו ממליצים על מסכי לד להקרנה, מסכים מקצועיים ומשוכללים יותר. ניתן גם להזמין מסכי מגע אינטראקטיביים ועד לטכנולוגיות VR וAR, אנו מבטיחים חוויה מקצועית ומרהיבה לכל משתתף באירוע.

בנוסף יש לבחור היטב את התאורה באירוע, התאורה יכולה להשפיע רבות על אופי האירוע וכדאי להשקיע בבחירה שלה. ניתן להזמין גשר תאורה המאפשר לכוון את התאורה לכיוון שנרצה, לדוגמא לכוון את התאורה על המנחה, או על מוצר מסוים שנרצה למכור ולקדם. במידה והאירוע הוא למטרת גיבוש וחוויה לעובדים, אפשר להביא תאורה שתוסיף לנו צבע לאולם.

מה אפשר לעשות באירוע לחברות הייטק ?

אז קודם כל אנחנו פה כדי לשמוע מה החלם שלכם באירוע ולהגשים אותו, אך מתוך השנים בתחום צברנו ניסיון ורעיונות מה ניתן לעשות באירועי חברה-

חוויות VR/AR: שימוש בטכנולוגיות מתקדמות כמו משחקים במציאות מדומה או רציפים במציאות מעוררת, ליצירת חוויה מרהיבה ומותאמת אישית.

הצגת מוצרים חדשים: אם יש לכם מוצרים או טכנולוגיות חדשות, ניתן להציג אותם באירוע בצורה מרהיבה ומעניינת שתמשוך את תשומת לב המשתתפים.

תחרות בין העובדים- היא דבר חוויתי בכל גיל, ניתן לערוך תחרויות פיתוח, אם יש לכם כישורים ומוצרים מתקדמים, ארגנו תחרויות פיתוח עבור מתכנתים ומהנדסים חיצוניים. לדוגמא תחרות ביטוח רובוט בנושא מסוים ועוד..

מחיר להפקת אירוע לחברת הייטק

כמו בכל שירות, מחיר ההפקה של אירוע לחברת הייטק יכול להשתנות בהתאם לסוג האירוע, גודלו, מרחב המקום, כמות המשתתפים, התקציב הזמין, רמת הייחודיות והחשיבות של האירוע, ועוד. כדי לקבל הערכת מחיר מדויקת, מוזמנים ליצור איתנו קשר ולשוחח על כל הפרטים הרלוונטיים.

בטיחות באירועים שלנו

אנו בחברה מאמינים שבטיחות היא מעל הכל, אנו פועלים אך ורק על פי תקני הביטחון על מנת להבטיח את שלום עובדינו ובטיחות המשתתפים והסביבה.

בחברת איזי סאונד, אנו מאמינים שהפקת אירוע היא שלכם ושלנו, אנחנו איתכם משלב התכנון ועד שלב קיפול וסגירת האירוע. אנו כאן כדי להבטיח לכם חוויה מושלמת ומותאמת אישית. נשמח לעמוד לשירותכם ולעזור לכם ליצור אירועים שישאירו חותם חיובי ולא נשכח. מוזמנים ליצור איתנו קשר ומעכשיו להיות בראש שקט בנוגע לאירוע שלכם.

צרו איתנו קשר

גלריית תמונות

תמונות מהארועים שלנו

כל מה שכדאי לכם לדעת על הפקת אירועים לחברות הייטק

תודה שיצרת איתנו קשר

אנחנו נחזור אליך בהקדם כדי לתכנן לך ארוע בדיוק כמו שחלמת.